zaterdag 5 juni 2010

Zeer geslaagde dag!!!!


Vandaag ben ik met mijn vriendinnetje Marieke op stap geweest.
We zijn naar twee hobbyzaken geweest waar ik beide nog niet eerder was geweest.
Als eerste zijn we naar Hobbyvision in Rijssen geweest. Niet erg groot maar wel een leuk winkeltje. Daarna door naar Doorn waar Papers & Pictures zit.
Superwinkel!!! I love it!!
Erg gezellige dag maar minder gezellig voor de portemonnee.
Al moet ik zeggen dat ik me aardig heb weten te beheersen tussen al dat eyecandy!

Resultaat van een dag hobby-shoppen:
- 2 pakjes flowers van Kaiserscrapbook
- 5 bosjes roosjes
- zakje magnolia roosjes
- takjespons van Nellie Snellen
- doosje gluedots
- 2 kanten lintjes
- jillibean soup clear stamps
- Quickie glue pen
- Memento inkt Tuxedo Black
- zakje Dew drops

2 opmerkingen: