woensdag 20 oktober 2010

Paars kerstkaartje.


Heel vaak zie je de traditionele kerstkaarten met rood en groen en ik geef toe, ook ik maak menig van dit soort kaarten.
Maar een kerstkaart hoeft tegenwoordig helemaal niet meer de kleuren rood of groen te bevatten.
Dus vandaag heb ik eens een keer een totaal andere kerstkaart gemaakt namelijk een paarse.
Het papier is ook geen kerstpapier maar vond het er wel erg mooi bij passen.
Papierblok is overigens van de Action. Had ik er al tijden liggen maar nog nooit wat mee gemaakt.
Ook heb ik weer sinds tijden mijn hotfix gebruikt.
De tekst steekt aan de bovenkant iets uit waardoor ik als ik de kaart wil versturen wel de envelop een beetje moet aanpassen maar ik vind het wel een leuk speels effect geven.
Vind hem zelf erg leuk geworden al komen de kleuren op de foto een beetje flets over.
In werkelijkheid zijn de kleuren sprekender.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten