zondag 24 oktober 2010

Uit de oude doos...

Oke, er moet me toch iets van het hart.
Ik heb een hele tijd gescrapt voordat ik weer de overstap maakte naar kaarten maken.
Maar nu is vorige week Linda (oud-collega) bij me op visite geweest en nadat ik haar mooie scrapalbums heb gezien moet ik toegeven dat het wel weer begint te kriebelen.
Zie ook Linda's blog: http://balthasar84.blogspot.com
Dus ik zit er hard over na te denken of ik toch maar niet weer zal gaan scrappen.
Een onderwerp heb ik al! Elvis en Diesel natuurlijk!
Maar goed...ik weet het nog niet zo goed dus heb weer eens foto's bekeken van vorige "scrap"projecten van me.
Vind het ook altijd leuk om doosjes of andere dingen te scrappen.
Dus hier ff een kleine compilatie van scrapprojecten uit de oude doos!
Wel leuk om ff op te merken het doosje voor Linda en Martijn heb ik gemaakt voor Linda die dus vorige week bij mij op visite was maar goed....
Hier dan de foto's uit de oude doos!

Groetjes en een fijne avond nog,
Miriam









Geen opmerkingen:

Een reactie posten