maandag 11 oktober 2010

Zelfde stempelafdrukjes, andere kaartjes.

Zo...net even mijn twee terroristjes naar hun kamer gestuurd zodat ik rustig een foto kon maken van de twee kaarten die ik vanmorgen heb gemaakt.
Voor diegene die zich afvragen wie die twee terroristjes zijn....dat zijn mijn twee uiterst actieve en onstuimige jonge katjes Elvis en Diesel. :)

Dus bij deze zoals beloofd twee nieuwe kaartjes.
Dit keer weer dezelfde stempelafdrukjes als mijn vorige post maar vind ze ook zo leuk en had ze al ingekleurd en wel op mijn buro liggen schreeuwend om aandacht!
Dit keer heb ik ook weer gebruik gemaakt van het papierblok van de Kaisercraft (Be Merry Collection). I love it!!!
Pareltjes zijn gemaakt met de perle pen.
Nou genoeg geluld voor vandaag.....
Fijne avond!!!

Groetjes Miriam



Geen opmerkingen:

Een reactie posten