zondag 14 november 2010

4 x kerst = KERST!!!!

Ik heb de afgelopen dagen een paar kerstkaartjes gemaakt met mijn nieuwe hobbyspulletjes gekocht op de Kreadoe!
Ik heb op de Kreadoe het papierblok "The Christmas Combo" van DCWV gekocht en ik moet zeggen dat ik helemaal verkocht ben!
In dit blok zitten maar liefs 135 velletjes papier! Van elk soort 5!
En ze zijn zoooo leuk te combineren.
Helaas is het formaat niet helemaal handig 16,5 cm x 11,4 cm maar daar kun je nog wel wat mee spelen.
Dus zoals gezegd heb ik 4 nieuwe kerstkaarten gemaaktt. 2 met dezelfde afdruk en 1 met een "eigenlijk niet echt kerstafbeelding".
Gezien het weer (wat druilerig!) ga ik misschien vandaag nog wel ff wat kaartjes maken. Denk dat meerdere mensen wel op dat idee gaan komen vandaag. lol
Iedereen in elk geval een creatieve zondag toegewenst!!!

Groetjes Miriam







Geen opmerkingen:

Een reactie posten