zondag 10 april 2011

Kaartendoosje

Goedenmiddag!!!

Gisteren heb ik weer eens sinds lange tijd iets gescrapt.
Nl. een doosje met daarin speelkaarten (nouja soort van) met foto's van mijn katten Elvis en Diesel.
Het doosje met kaarten (die ik zelf afgerond heb met een hoekpons) is van 7 Gypsies.
Ik heb dit ooit gekocht maar had er nog nooit wat mee gedaan. Nu wilde ik al een hele tijd wat doen met foto's van de katten dus gisteren maar eens begonnen aan dit projectje.
Heb het vrij simpel gehouden. Niet te veel poes-pas.
De voorkant van het doosje ziet er zo uit. De kat aan de voorkant van het doosje is hetzelfde als aan de achterkant van elke kaart. Om het doosje makkelijk open te maken heb ik een handvat gemaakt van een spel met een parelkraal. De speld is aan de achterkant een stuk afgeknipt en omgevouwen.








De kaarten! Mooi afgehoekt met een hoekpons zodat het op echte speelkaarten lijkt.




Op de achterkant van elke kaart de kat die ook aan de voorkant van het doosje staat.



Het was leuk om weer eens wat anders te maken dan een kaart.
Heb gisteren ook nog wat anders gemaakt maar dat plaats ik morgen aangezien het een kadootje is voor Esther die vandaag jarig is.
Fijne zondag!!!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten