woensdag 14 september 2011

Zwaluwhoeve

Gisteren ben ik met mijn vriendin Esther naar de Zwaluwhoeve geweest.
Dinsdag is badkleding-dag en dat is meer aan mij besteed dan blote-konten-dag. lol
Ik was nog nooit naar zo'n welnessresort geweest maar ik moet zeggen dat het me heel goed is bevallen.
We hadden een arrangement met welkomstdrankje, dinerbuffet en goodiebag.
Wat lekker zeg!!! Was wel een supervermoeiende dag maar heb wel genoten!
Vooral van mijn Dr. Fish behandeling! Wat lachen! Kleine visjes die zitten te knabbelen aan je huidschilfers van voeten of in mijn geval handen.
Heel leuk om eens mee te maken en als het aan mij ligt zeker voor herhaling vatbaar.
Wat betreft kaarten maken komt er op dit moment weinig uit mijn handen.
Achja in oktober start ik met mijn nieuwe baan en werk ik onregelmatig dus wellicht heb ik dan meer zin en tijd ervoor.

Groetjes,

1 opmerking:

  1. hihi nou kiekt maar ik zal ze wel zien met de tijd! Nou al een nieuwe afspraak gepland dan? Enne wie weet krijg je ooit nog die mooie visjes voor je voeten hahaha
    Lfs Mara

    BeantwoordenVerwijderen