zaterdag 22 juni 2013

Lang weg geweest!

Zo, daar ben ik dan weer eens met een berichtje op mijn blog.
Lang niet meer wat gepost dus nu was het echt weer eens nodig.
Inmiddels ben ik bevallen van een gezonde zoon.
Dat betekend voor het eerst moeder- en vaderdag voor mij en mijn man.
Met moederdag heb ik een mooie ketting met de naam van mijn zoon gekregen. (had ik mijn man ingefluisterd hoor :)  )
Voor vaderdag heb ik naast de kadootjes mijn man getrakteerd op een zelfgemaakte taart.
Ik wilde al heel lang eens een boltaartje maken maar het kwam er maar steeds niet van.
Vaderdag was toch wel een goede reden! Dit is dus mijn eerste taart ooit en ik moet zeggen dat ik best trots ben op het resultaat.
En nog belangrijker! Hij was nog lekker ook! Gevuld met monchou-creme en verse frambozen en bedekt met marsepein. Ga zeker nog vaker taarten bakken dus wellicht kom ik de volgende keer weer met een post over een zelfgemaakte taart.
Nu dan maar eens een foto!



Jammie!!! Op naar de volgende reden om een taart te bakken!!!

Groetjes, Miriam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten