zondag 30 januari 2011

Is het geen schatje?

Goedenavond allemaal!

Bij het fotograferen van deze kaart kreeg ik het wel een beetje benauwd want toen ik mijn spiegelreflexcamera pakte en deze aan wilde zetten bleek hij niks meer te doen.
Accu leeg dacht ik dus hup een andere accu erin. Weer niks! Ai! Zou hij dan echt overleden zijn?
Gelukkig niet!! Schijnbaar waren beide accu's leeg. Tja, hoe krijg je het voor elkaar?

Deze kaart heb ik gemaakt met een stempelafdrukje die ik al heel lang op het oog had en met dank aan Marieke nu eindelijk eens heb kunnen inkleuren.
Vind het zo'n leuke stempel! Zocht er eigenlijk rood papier bij maar kon geen geschikt papier vinden maar ik moet zeggen dat ik deze combi best leuk vind.
Het achtergrondpapier komt uit een goedkoop vintage blokje van jawel! de Action.
De bloemen heb ik gekocht bij wildorchardcrafts en gekleurd met glimmermist.
De pareltjes zijn gemaakt met een perlenpen.
Ik moet toegeven dat ik het wel een schatje vind.
Wat vinden jullie ervan?

Groetjes Miriam

1 opmerking:

  1. Leuke kaart zeg! Het is inderdaad een heel leuk afdrukje! Zie je zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen