dinsdag 18 januari 2011

Postcrossing

Ik heb deze week de vriendin voor mezelf gekocht en daarin las ik een stuk over postcrossing.
Bij postcrossing meld je je aan bij een site en stuur je willekeurige mensen uit de hele wereld een kaartje.
De adressen krijg je van de site. Zelf ontvang je dan ook kaarten van over de hele wereld.
Dit leek me erg leuk en dus heb ik mezelf ook aangemeld bij de site van postcrossing.
Vandaag heb ik de eerste vijf kaartjes op de post gedaan. Een kaart naar Amerika, een kaart naar China, een kaart naar Brazilie, een kaart naar Estland en een kaart naar Rusland.
En nu maar afwachten tot de ontvanger hem heeft want ook dat kun je zien via de site.
Alle kaarten worden geregistreerd. Ben benieuwd wanneer ik mijn eerste kaartje op de mat vind.
Zodra ik een kaartje heb ontvangen zal ik nog wel ff melden waar die vandaan komt.
Voor nu een fijne avond!

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten