vrijdag 11 februari 2011

Een award!

Goedenavond!!!

Ik heb vandaag van mijn lieve vriendin Marieke een blogaward gekregen!
Ik ben er superblij mee!! Heel erg bedankt daarvoor!!
Natuurlijk krijg je deze award niet zomaar, je moet er ook nog iets voor doen:
Wat? Nou het volgende:
1. verwijzen naar het blog van wie je de Award hebt ontvangen
2. een reactie plaatsen op je eigen blog + de afbeelding van "Liebster Blog"
3. natuurlijk een bedankje aan degene van wie je de award hebt ontvangen
4. 3 tot 5 blogs uitkiezen waaraan je de award verder geeft.
Het is de bedoeling dat deze blogs nog niet zoveel volgers hebben en beginnend blogger zijn.
Om die reden verdienen deze bloggers om in het zonnetje gezet te worden.

Ik geef op mijn beurt de award door aan:
 
Deze dames hebben allemaal een geheel ander blog maar het is leuk om te lezen hoe zij hun hobbies uitoefenen dus bij deze!!
 

Hele fijne avond allemaal!!!

Groetjes Miriam
 

2 opmerkingen: