zaterdag 12 februari 2011

Gezellig middagje met de meiden!

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik gezellig met Linda en Nicole zitten freubelen.
Een tijdje geleden had ik de dames een kaartje gestuurd met een aantal data's om samen te gaan scrappen en vandaag was het dan zover!
De dames kwamen gezellig bij mij scrappen en gezellig was het zeker!
We hebben al een nieuwe data gepland bij Linda!
Nicole had voor mij en Linda een heel leuk doosje gemaakt met chocolaatjes erin. Zo leuk!!
Uiteindelijk hebben we alle drie 1 kaartje gemaakt deze middag.
Alle drie compleet anders maar alle drie erg leuk, al zeg ik het zelf!!
Hier mijn kaartje:


En natuurlijk het leuke chocoladedoosje van Nicole!


En over chocolade gesproken!!! Bij een middagje scrappen hoort natuurlijk ook:



De dames in actie!!!


Linda en Nicole, bedankt voor een superleuke middag!!!

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten