maandag 14 februari 2011

Mozaiek

Goedenavond!

Vanavond heb ik een doosje bewerkt met mozaiek.
Ik heb dit nog nooit eerder gedaan maar had ooit op een hobby-beurs een starters-setje gekocht.
Uiteraard lag dit al heel lang in de kast en had ik er nog nooit wat mee gedaan maar vanavond had ik weleens zin om het te proberen.
Goed... toegegeven kostte me het wat zweet en een glip in mijn wijsvinger maar het is me gelukt en ik moet zeggen dat ik het resultaat voor een beginner helemaal niet zo slecht vind.
Het ligt nu te drogen maar ik heb nu alvast een foto van gemaakt voor het geval dat ineens de voegen eruit springen. lol
Het starters-setje bestaat uit een aantal tegelstrips, een werkbeschrijving, lijm, spateltjes en voegmiddel.
En dan nu eindelijk het resultaat! Let wel! Het is nog niet opgedroogd dus tis te hopen dat het zo blijft! lol
We zullen zien! Voor nu ziet het er zo uit.....


Close-up!!


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Fijne avond!!!

Groetjes Miriam

1 opmerking: